dinsdag 14 juni 2016

Bibliotheek verwelkomt nieuwe medewerker

Sinds 1 juni is in onze bibliotheek een nieuwe bibliotheekassistent aan de slag. Laura Van Heddeghem versterkt vanaf nu onze rangen. Laura werd na een selectieprocedure aangesteld en start voorlopig halftijds. Ze combineert nog even de Laarnse bibliotheek met die van Wetteren. Vanaf eind juli werkt ze voltijds in onze bibliotheek.

Laura: "Ik ben 30 jaar oud en woon samen met mijn vriend in Wetteren. Ik heb al een beetje ervaring in de bibliotheekwereld en kijk ernaar uit dit verder op te bouwen in de bib in Laarne! In mijn vrije tijd probeer ik voldoende te sporten (voornamelijk lopen en fietsen) en doe ik actief en passief aan “cultuur”: fotografie, lezen, muziek, theater, musea, … Ik ga ook heel graag op reis, ver weg en dichtbij.
We wensen Laura alvast een goeie start en een fijne samenwerking met onze bibliotheekgebruikers.

1 opmerking: