maandag 12 september 2016

Koppen in Laarne: Paul D'Hoore opent lezingenreeks


Het Gemeenschapscentrum De [2] Dorpen en de bibliotheek starten dit najaar voor de derde keer de succesvolle lezingenreeks Koppen in de Keistraat. De eerste gast van dit nieuwe seizoen is Paul D'Hoore. De lezing op donderdag 15 september start om 20u. Inschrijven is verplicht.
 

Paul D’Hoore is de financiële expert van Het Nieuws (VTM). Tevoren werkte hij 27 jaar voor de VRT- televisie en –radio. Hij verschafte er kristalheldere uitleg bij financiële onderwerpen in onder meer Het Journaal (één), TerZake (Canvas), De Ochtend (Radio 1), Inspecteur Decaluwé (Radio 2).

Een leven lang minder belastingen betalen

België is het land met de hoogste belastingsdruk ter wereld. Ondanks deze hoge belastingsdruk blijft België een klein belastingsparadijs voor wie bereid is wat energie te steken in zijn of haar fiscale verdediging.
In zijn nieuwste boek geeft Paul D'Hoore in zijn gebruikelijke en toegankelijke stijl tientallen tips om uw hele leven lang daadwerkelijk te besparen op uw belastingen en zo fiscale strikken te ontwijken. Vanaf de aankoop van de eerste auto, het eerste kind, over de aankoop van een huis tot uw pensioenbeleggingen en het schenken van uw erfenis.
Hij doet dit aan de hand van het levensverhaal van Sander Deschrandere, een ondernemende, hardwerkende en sparende Vlaming...


Alle lezingen  vinden plaats in de bibliotheek Laarne, Keistraat 5 in Laarne en starten om 20u. De prijs per lezing en per persoon bedraagt 5 euro. U kan ook kiezen voor een abonnement. U betaalt dan 30 euro voor de elf lezingen en u maakt achteraf kans op een KEI-leuk cadeaupakket!

Wil je direct een all- in abonnement kopen, dan kan dit ook: 50 euro voor de 11 lezingen én de 5 culturele activiteiten.



Contact, info en verkoop:

Via de webshop van de gemeente Laarne: https://webshoplaarne.recreatex.be

dienst Vrije Tijd en Jeugd – jeugd.cultuur@laarne.be – 09/365.24.10

3 opmerkingen:

  1. Hallo allemaal, dit is hoe ik binnen 24 uur een dringende lening van € 30.000 kreeg om mijn eigen bedrijf te starten met internationale online leenservices. Neem contact op met de e-mail van het bedrijf voor uw leningverwerking als u geïnteresseerd bent:
    e-mail: atlasloan83@gmail.com
    WhatsApp: +1 (443) -345-9339

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoekt u fondsen om kredieten en schulden af ​​te betalen? {amazingloan55@gmail.com} is hier om uw financiële problemen een halt toe te roepen. Wij bieden allerlei soorten leningen aan (persoonlijke lening, commerciële lening, enz.). Wij verstrekken leningen met een rentepercentage van 2,00%. Geïnteresseerde aanvragers moeten contact met ons opnemen via e-mail: amazingloan55@gmail.com

      Vul het onderstaande aanvraagformulier in:
      - Volledige naam:
      - Leningbedrag nodig:
      - Leningduur:
      - Doel van de lening:
      - Stad land:
      - Telefoon:
      - Hoe heb je over ons gehoord:

      Als u geïnteresseerd bent om een ​​lening te krijgen, schrijf ons dan vriendelijk met de vereiste lening. Neem contact met ons op via e-mail: amazingloan55@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GETUIGENIS OVER HOE IK MIJN LENING KREEG VAN EEN ECHT FINANCIERINGSBEDRIJF VORIGE WEEK. E-mail voor onmiddellijke reactie:whatsapp-nummer: +19292227023 drbenjaminfinance@gmail.com

    Ik ben mevrouw, Leores Jazbel bij naam, ik woon in de Verenigde Staten van Amerika, die tussen november vorig jaar en juli van dit jaar het slachtoffer is geworden van zoveel nep-geldschieters, maar ik bedank mijn maker zo erg dat hij eindelijk heeft geglimlacht mij door me door te verwijzen naar deze nieuwe geldschieter die dit jaar 2020 een glimlach op mijn gezicht toverde en hij me niet bedriegt en ook niet bedriegt of liegt tegen mij en mijn vrienden, maar deze kredietverstrekker is echter BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE (drbenjaminfinance@gmail.com) gaf me een lening van 2%, wat neerkomt op Euro900.000,00 Amerikaanse dollars nadat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden van hun bedrijf en een belangrijk ding dat ik leuk vind aan dit leningbedrijf is dat ze snel en uniek zijn. {Dr.Benjamin Scarlet Owen} kan u ook helpen met een legitieme leningaanbieding. Hij heeft ook enkele andere collega's van mij geholpen. Als u een echte lening zonder kosten / spanning nodig heeft, is hij de juiste leningverstrekker om uw financiële problemen en crisis vandaag weg te vagen. BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE bevat alle informatie over hoe u snel en pijnloos aan geld kunt komen op whatsapp-nummer: +19292227023 E-mail: drbenjaminfinance@gmail.com

    Als het gaat om financiële crisis en leningen, dan is BENJAMIN LOAN INVESTMENTS FINANCE de plek om naartoe te gaan, vertel hem alsjeblieft dat ik je door mevrouw Leores Jazbel geleid Veel geluk ...........

    BeantwoordenVerwijderen